champione fotogeographic

By: syarifahemi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  >  >>]    [Archive]
Monday, 25-Sep-2006 03:37 Email | Share | | Bookmark
Discover Hong Kong

Trade mark of Disyneyland
Donald Duck and Goofy
Ngon Pin 360
View all 19 photos...











Quote:
"Recently I have to go to Hong Kong because of the force of work, however I managed to take few shots during my stay in Hong Kong....Gambar tak canggih sgt maklumla camera kodi jek..."
-syarifahemi


Sunday, 10-Sep-2006 16:56 Email | Share | | Bookmark
Dimension of Dinosaur

 














Quote:
mereka nie merrbahayaa
-mmazharo


Thursday, 7-Sep-2006 16:04 Email | Share | | Bookmark
15 Syaaban 1427M





Quote:
Pesanan Imam Al-Ghazali
"Yang jauh itu MASA, yang dekat itu MATI, yang besar itu NAFSU, yang berat itu AMANAH dan yang indah itu SOLAT"
Selamat menyambut Malam Nisfu Syaaban & Kedatangan Bulan Ramadhan

psstt..aku dapat msg ni dari sms Louhttp://parasite24.fotopages.com
jangan terkejut jonzzzz
-mmazharo


Monday, 4-Sep-2006 16:17 Email | Share | | Bookmark
Proud to be Malaysian

 


















Quote:
Our 49th Independence Day!
credit to poyokhttp://adewave.fotopages.com and kalaihttp://wha787.fotopages.com for lending me their 'trigger
-mmazharo


Saturday, 19-Aug-2006 15:28 Email | Share | | Bookmark
Overdose pil kuda





Quote:
aku pun tak tau mcmana kuda ni boleh meninggal kat pandan..
aku rasa dia ni overdose..takkan la penat berlari kot..
tapi dah ajal dia nak buat mcmana..

biasanya aku nampak bunga kemboja org tanam kat tanah perkuburan..
tu yang attach sekali dengan arwah kuda ni
-mmazharo


[<<  <  1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net